Заява-розрахунок для фінансування: що важливо знати бухгалтерам у 2025 році?



Фахівці Пенсійного фонду України нагадують:
📌 Підставою для фінансування страхувальників є правильно оформлена заява-розрахунок, у якій зазначаються нараховані застрахованим особам суми страхових виплат відповідно до їх видів.

🔹 Заяву-розрахунок можна подати як в електронному, так і в паперовому вигляді.
🔹 Після її надходження територіальні органи ПФУ мають до 3 робочих днів, щоб її опрацювати та здійснити фінансування.

📌 До моменту впровадження нового порядку фінансування ПФУ, продовжує діяти Порядок № 12 (затверджений постановою правління Фонду соцстраху), який регламентує надання матеріального забезпечення у разі тимчасової втрати працездатності або окремих виплат потерпілим на виробництві.

➡️ Зверніть увагу:
Норми Порядку № 12 застосовуються в частині, що не суперечить чинному Закону № 1105, тому бухгалтеру важливо бути уважним до змін і коректно застосовувати діючі правила.


📎 Резюме для бухгалтера:
Щоб отримати фінансування від ПФУ, подбайте про правильність заповнення заяви-розрахунку та подайте її вчасно. Ваше фінансування має надійти не пізніше ніж через 3 робочі дні після подання документів.

✅ Актуальна інформація = швидка виплата для працівника.


Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Податкові новації: головне про зміни до ПКУ, що діють із 1 грудня 2024 року

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування

Важливі податкові зміни: Верховна Рада внесла правки до Закону №4015