Дії, які повинен вжити платник податків під час призупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (ПН/РК).
У випадку припинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК) в період воєнного стану, платники податків мають право подати повідомлення про проведення операцій, які фіксуються в таких ПН, впродовж 365 календарних днів, які настають з моменту виникнення податкового зобов'язання, відображеного в цих ПН, та реєстрацію яких призупинено в Єдиному реєстрі платників податків (ЄРПН) з ідентифікатором форми J/F1312603.
Щодо подачі цього повідомлення:
Обов'язковими є пояснення та додатки у вигляді сканованих документів (форма J/F1360102) у форматі PDF. Важливо, щоб кожен додаток мав розмір не більше 2 Мб.
Документи, які необхідно надати для розблокування ПН, включають:
- Пояснення, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК. Пояснення також повинно містити інформацію про основний вид діяльності платника податків, наявність основних засобів та трудових ресурсів для господарської діяльності (про що повинні бути дані у ф. 20-ОПП).
- Перелік документів, які необхідно подати для розгляду комісією регіонального рівня прийняття рішення щодо реєстрації/відмови в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Відповідні вимоги визначені в п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, який був затверджений наказом Міністерства фінансів України від 112.2019 № 520.
За результатами розгляду наданих пояснень та копій документів комісія регіонального рівня має право:
- Приймати рішення про реєстрацію ПН/РК в Реєстрі податкових накладних та розрахунків коригування і надсилати його платнику податків;
- Надсилати повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, які необхідні для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. У цьому повідомленні також міститься пропозиція щодо подачі додаткових пояснень та копій документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК;
- Приймати рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН у разі, якщо платник податків надає копії документів, які складені або оформлені з порушенням законодавства.
Платник податків має право подати додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК, упродовж 5 робочих днів, які наступають за днем отримання повідомлення.
Додаткові пояснення та копії документів подаються платником податків до Державної податкової служби в електронній формі.
За результатами розгляду наданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня приймає рішення щодо реєстрації/відмови в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Щодо подачі "таблиці даних платника ПДВ":
З метою уникнення призупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, суб'єктам господарювання у реальному секторі економіки рекомендується надати "таблицю даних платника ПДВ" (форма - J/F1312303) для платників ПДВ, які займаються діяльністю, пов'язаною з виробництвом, будівництвом, наданням послуг, виконанням різного роду робіт, сільськогосподарським товаровиробництвом і т. д.
Ця таблиця повинна містити інформацію про види економічної діяльності (КВЕД), коди товарів (УКТЗЕД), послуг (ДКПП) та інші відомості, які стосуються діяльності платника ПДВ.
При подачі цієї таблиці обов'язково надаються пояснення, в яких вказується специфіка діяльності, посилання на податкову і звітність платника ПДВ. Також в поясненнях має бути вказана інформація про основний вид діяльності, наявність необхідних ліцензій, дозвільних документів, допусків та інших документів, які вимагаються для здійснення діяльності. Докладно висвітлюються також основні ресурси, які використовуються в діяльності (наприклад, основні фонди, транспортні засоби, земельні ділянки тощо), незалежно від того, чи є вони власністю платника ПДВ, чи вони знаходяться в оренді.
Коментарі
Дописати коментар