Мінфін вносить зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами




Міністерство фінансів оголосило про внесення змін до процедури обміну електронними документами з контролюючими органами за наказом від 18.03.2024 р. № 133, які набудуть чинності з 1 травня. Ці зміни враховують минулорічні зміни до законодавства, спрямовані на впровадження угоди між Україною та ЄС про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементацію законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації.

Оновлений Порядок вносить такі кларифікації:

- завершення створення електронного документа передбачає накладання на нього кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та, якщо необхідно, печатки;

- у випадку використання більше ніж одного підпису чи печатки, електронний документ завершується підписом останнього підписувача чи створювача печатки відповідно до технології;

Також уточнено процедури автоматизованої перевірки, що включає:

- підтвердження дійсності кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки, засноване на кваліфікованому сертифікаті;

- перевірку послідовності накладання підписів та печаток, також на основі кваліфікованого сертифікату.

До цього додано правило, що керівник зобов'язаний надавати кваліфікований або удосконалений електронний підпис за допомогою особистого ключа, який вже був наданий контролюючому органу.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування