Скасування реєстрації РРО: важливі підстави для підприємців




Головне управління ДПС у Харківській області нагадує, що реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (РРО) діє до моменту її скасування, яке може бути здійснено відповідно до наказу Мінфіну № 547 від 14.06.2016 р. Процедура скасування реєстрації РРО відбувається в таких випадках:

1. Подання заяви про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО.
2. Вичерпання строку служби РРО, зазначеного в реєстрі або паспорті РРО.
3. Закінчення визначеного законодавством строку експлуатації РРО.
4. Використання РРО не за призначенням, визначеним Державним реєстром.
5. Виявлення невідповідності модифікації, конструкції чи програмного забезпечення РРО.
6. Визнання установчих документів суб'єкта господарювання недійсними за рішенням суду.
7. Наявність судового рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання.
8. Припинення діяльності суб'єкта господарювання, що не пов'язана з банкрутством.
9. Смерть фізичної особи-підприємця або визнання її недієздатною, безвісно відсутньою, або обмеження її дієздатності.
10. Наявність відомостей про припинення діяльності суб'єкта господарювання в Єдиному державному реєстрі.
11. Викрадення РРО.
12. Зміна власника РРО.
13. Повідомлення про закриття або неексплуатацію об'єкта, де використовується РРО.
14. Відмова від використання РРО у зв'язку з переходом на програмний РРО.

**Зверніть увагу:** Дотримання цих вимог допоможе уникнути проблем із реєстрацією РРО та забезпечити відповідність законодавству.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування