Особливості складання зведених податкових накладних: що потрібно знати бухгалтеру
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що при нарахуванні податкових зобов’язань, відповідно до п. 198.5 ст. 198 і п. 199.1 ст. 199 Податкового кодексу України (ПКУ), платник ПДВ повинен оформити окремі зведені податкові накладні на товари, послуги та необоротні активи, що використовуються:
1) в операціях, які не є об’єктом оподаткування;
2) в операціях, звільнених від оподаткування;
3) для невиробничого використання чи переведення виробничих активів у невиробничі;
4) для операцій, що не належать до господарської діяльності.
Такі зведені податкові накладні складаються до кінця звітного періоду. При їх заповненні в графі «Зведена податкова накладна» зазначається код ознаки: 1 — для зобов’язань за п. 198.5 ст. 198 ПКУ, або 2 — за п. 199.1 ст. 199 ПКУ.
Під час оформлення зведеної накладної, за вимогами п. 16 Порядку № 1307, бухгалтер має зазначити дати та номери накладних, за якими нараховані зобов’язання. Якщо зведена накладна пов’язана з активами, що не використовуються у господарській діяльності, слід також вказати номенклатуру товарів чи послуг.
У разі коригування податкових зобов’язань або виправлення помилок (не пов’язаних із зміною компенсації вартості товарів/послуг) необхідно подати розрахунок коригування за формою додатка 2 до податкової накладної. Наприклад, якщо в накладній неправильно вказано номер, складається розрахунок коригування для видалення помилкового запису, обнуляючи відповідний рядок накладної з кодом причини 201 або 202.
Коментарі
Дописати коментар