Як правильно оформити призупинення трудового договору: на що звернути увагу



Під час інформаційного семінару в одному з медичних освітніх закладів посадовці Управління інспекційної діяльності у Запорізькій області нагадали важливі нюанси щодо оформлення призупинення трудового договору.

🔹 Призупинення трудових відносин оформлюється наказом або розпорядженням роботодавця, в якому обов'язково потрібно зазначити:

  • причину призупинення (зокрема, неможливість виконання обов'язків як роботодавцем, так і працівником);

  • спосіб обміну інформацією між сторонами;

  • строк призупинення трудових відносин;

  • кількість, категорії працівників, а також їхні прізвища, імена, по батькові (за наявності);

  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для осіб без РНОКПП через релігійні переконання);

  • умови відновлення дії трудового договору.

🔹 Важлива рекомендація: краще оформлювати індивідуальні накази для кожного працівника, а не складати один зведений документ.

🔹 Що потрібно пам'ятати: призупинення дії трудового договору не є його припиненням. Тому працівника не потрібно виключати з табеля обліку робочого часу. Його відсутність можна позначити як неявку з інших причин або запровадити окреме позначення для таких випадків.


Бухгалтерам та кадровикам варто бути уважними: правильне оформлення документів убезпечить підприємство від можливих штрафів та перевірок.


Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Податкові новації: головне про зміни до ПКУ, що діють із 1 грудня 2024 року

Нові форми податкових декларацій для єдинників: зміни з 2025 року

Важливі податкові зміни: Верховна Рада внесла правки до Закону №4015