Як правильно оформити призупинення трудового договору: на що звернути увагу
Під час інформаційного семінару в одному з медичних освітніх закладів посадовці Управління інспекційної діяльності у Запорізькій області нагадали важливі нюанси щодо оформлення призупинення трудового договору.
🔹 Призупинення трудових відносин оформлюється наказом або розпорядженням роботодавця, в якому обов'язково потрібно зазначити:
-
причину призупинення (зокрема, неможливість виконання обов'язків як роботодавцем, так і працівником);
-
спосіб обміну інформацією між сторонами;
-
строк призупинення трудових відносин;
-
кількість, категорії працівників, а також їхні прізвища, імена, по батькові (за наявності);
-
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для осіб без РНОКПП через релігійні переконання);
-
умови відновлення дії трудового договору.
🔹 Важлива рекомендація: краще оформлювати індивідуальні накази для кожного працівника, а не складати один зведений документ.
🔹 Що потрібно пам'ятати: призупинення дії трудового договору не є його припиненням. Тому працівника не потрібно виключати з табеля обліку робочого часу. Його відсутність можна позначити як неявку з інших причин або запровадити окреме позначення для таких випадків.
Бухгалтерам та кадровикам варто бути уважними: правильне оформлення документів убезпечить підприємство від можливих штрафів та перевірок.
Коментарі
Дописати коментар