Що робити, якщо Z-звіти не відображаються в Електронному кабінеті?
Іноді платники податків стикаються з ситуацією, коли Z-звіти, сформовані РРО та/або ПРРО, відправляються на фіскальний сервер, але в Електронному кабінеті вони відображаються не повністю. У такому випадку, для перевірки та з'ясування причин помилки, платнику потрібно зробити скріншот з Електронного кабінету та надіслати його разом з описом проблеми до ДПС на електронну пошту prro@tax.gov.ua.
Фахівці Головного управління ДПС у Запорізькій області нагадують, що у приватній частині Електронного кабінету, який розміщений на офіційному вебпорталі ДПС ([cabinet.tax.gov.ua](https://cabinet.tax.gov.ua)), у режимі «Зведені звіти» меню «Дані РРО» можна отримувати зведені звіти по днях. У режимі «Чеки» цього ж меню можна знайти дані фіскальних чеків. Проте заданий період не повинен перевищувати один місяць.
Цей алгоритм допоможе оперативно вирішити проблему з відображенням Z-звітів та забезпечить правильне ведення податкової звітності.
Коментарі
Дописати коментар