Процедура подання скарг на відмову в реєстрації податкових накладних




Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що порядок розгляду скарг на рішення про відмову в реєстрації податкових накладних або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 із змінами.

Скарги на рішення про відмову в реєстрації податкових накладних або розрахунків коригування (далі – Скарга), а також заяви про відкликання скарг (далі – Заява) подаються платником податку в електронній формі через технічні засоби електронних комунікацій, дотримуючись вимог Податкового кодексу України та законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Скарга реєструється в ДПС у день її надходження (п. 5 Порядку розгляду скарги).

Після отримання Скарги та надсилання першої квитанції платнику, ДПС перевіряє відповідність даних Скарги наявним у неї даним. У разі виявлення розбіжностей платнику надсилається друга квитанція з повідомленням про помилки. Після їх усунення платник податку має право повторно подати Скаргу з додатками. Якщо розбіжностей немає, Скарга реєструється в ДПС.

Якщо після реєстрації Скарги платник виявив помилку у даних, які не підлягають автоматизованій перевірці, він може надіслати Заяву. Згідно з п. 13 Порядку, якщо до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла Заява, Скарга залишається без розгляду, а платнику в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція, що підтверджує залишення Скарги без розгляду. Платник може повторно подати Скаргу до комісії центрального рівня, дотримуючись законодавчо встановлених строків.

Платник не може виправити помилку в поданій Скарзі, але може відкликати Скаргу із помилками, подавши Заяву, а потім повторно подати її з урахуванням виправлень. Кількість таких Заяв не обмежена.

Скаргу необхідно подати протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення комісією регіонального рівня (п. 3 Порядку розгляду скарги). Якщо Скаргу подано з порушенням строків, визначених у п. 3 Порядку, вона не приймається, а платнику надсилається відповідна квитанція, яка підтверджує неприйняття скарги для розгляду (п. 8 Порядку).

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування