Оновлення трудових відносин через вебпортал ПФУ: покрокова інструкція для підприємств




Підприємства, установи та організації, які є критично важливими та працівники яких підлягають бронюванню, можуть подавати відомості про трудові відносини з працівниками, що мали місце з 08.06.2024 року по теперішній час, через вебпортал Пенсійного фонду України.

**Коли і як подавати інформацію:**

- **Прийняття працівника на роботу**
- **Переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу**
- **Звільнення**
- **Поновлення на роботі**
- **Тимчасове припинення/відновлення дії трудового договору**

Такі відомості повинні подаватися в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису не пізніше наступного дня після відповідної події.

**Термін подання:** До 01.08.2024 року можна подати інформацію про трудові відносини, що мали місце з 08.06.2024 року. Після цієї дати подавати можна буде лише відомості про рух кадрів, які відбулися не пізніше наступного дня після настання відповідної події.

**Алгоритм подання відомостей:**

1. **Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.** Натисніть кнопку “Вхід”, ідентифікуйте себе як юридичну особу, підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та паролю до нього і натисніть кнопку “Увійти”.

2. **В особистому кабінеті страхувальника** (в меню зліва) зайдіть у розділ “Комунікації з ПФУ” та оберіть опцію “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”.

3. **У спливаючому вікні** “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)” з наданого переліку оберіть опцію “Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)”.

4. **У полі “Визначте параметри пошуку”** оберіть опцію “Подати повідомлення”.

5. **Внесіть необхідні дані про особу** (обов’язкові поля позначені зірочкою - *) та натисніть кнопку “Додати запис”.

6. **У вікні “Запис про трудову діяльність”** заповніть тип події, атрибут події, дату події та внесіть реквізити документа-підстави. Натисніть “Зберегти”.

7. **Перевірте дані сформованого повідомлення** та натисніть кнопку “Підписати та відправити в ПФУ”.

**Зверніть увагу:**
- ПФУ не має повноважень визначати перелік страхувальників, яким необхідно подавати оперативні дані щодо руху кадрів.
- Кількість поданих заявок на відкликання скарг не обмежена.

Цей простий алгоритм допоможе забезпечити своєчасне і коректне подання відомостей про трудові відносини до ПФУ, що є важливим кроком для ефективного управління кадрами та дотримання законодавства.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування