З 1 червня шеринг документів у «Дії» стане платним для банків і фінансових компаній
Із початку літа банки, кредитні установи та інші фінансові компанії почнуть сплачувати за доступ до документів клієнтів через застосунок «Дія». Це – перший крок до монетизації найуспішнішого цифрового продукту держави, повідомляє Forbes Ukraine із посиланням на керівника команди впровадження «Дії» Олексія Вовка.
🔐 Що змінюється?
З 1 червня запроваджується платний шеринг документів — тобто процес, коли користувач ділиться електронною копією паспорта чи іншого документа з банком або іншою установою для ідентифікації.
💰 Тарифи для бізнесу:
-
🔹 Підключення до сервісу — 21 617 грн (одноразово)
-
🔹 Оплата за кожну успішну операцію — 9,8 грн
-
🔹 Шеринг одного документа безкоштовний, але за мультишеринг (два і більше документів) потрібно буде сплатити.
👥 Масштаби використання:
За словами Вовка, щомісяця через «Дію» здійснюється понад 1,3 мільйона шерингів документів. Серед партнерів, які вже готуються до інтеграції нового платного функціоналу, — банки, страхові компанії, документообіг-сервіси, платіжні системи, мобільні оператори та навіть сервіси таксі.
🔜 Що далі?
У планах Мінцифри — монетизація ще двох сервісів:
🖊 «Дія.Підпис» — стане платним для юридичних осіб. Бізнес зможе підписувати документи онлайн, використовуючи електронний підпис напряму в застосунку.
🆔 Diia.OAuth — новий сервіс електронної ідентифікації. Дасть змогу партнерам підтверджувати особу користувача через Портал Дія.
💡 Для бухгалтера це означає:
-
Якщо ваша компанія або банк використовує шеринг документів із клієнтами через «Дію», варто передбачити відповідні витрати.
-
Потрібно перевірити, чи інтегрований ваш сервіс документообігу з «Дією».
-
Зважайте на подальші зміни в «Дії», якщо використовуєте «Дія.Підпис» для підписання звітності чи контрактів.
Коментарі
Дописати коментар