Крок за Кроком: Як Заповнювати Декларацію з ПДВ При Реорганізації Підприємства



У нашому попередньому пості ми вже розглянули загальні аспекти заповнення декларації з ПДВ під час реорганізації підприємства. Тепер давайте крок за кроком розберемося в цьому процесі за допомогою конкретних прикладів.

На першому етапі реорганізації, платник ПДВ, який здійснює поділ свого бізнесу (рис. 1), повинен подати Заяву та Таблицю 4 додатка 4 до декларації з ПДВ. У цих документах вказуються правонаступники та розподілене майно та податок (Σ накл.). Важливо зауважити, що Таблицю 5 цього додатка заповнювати не потрібно на цьому етапі.

На другому етапі проводиться документальна перевірка для підтвердження сум податку (Σ накл.). 

У завершальному етапі платники податків, які були вказані як правонаступники, повинні подати свої власні Заяви разом із Таблицею 5 додатка 4 до декларації з ПДВ. На рисунку 2 можна побачити зразок Заяви для одного з правонаступників. Не забувайте про відповідність показників у Таблиці 4 додатка 4 декларації з ПДВ платника, який реорганізується, та Таблиці 5 відповідного додатка до декларації для кожного правонаступника.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування