Як Зберігати Документи для Благодійників-ФО: Підказки від Експертів
У світлі питань щодо отримання та обліку благодійної допомоги, на які відповідь шукали ФО, зареєстровані в Реєстрі волонтерів, фахівці Головного управління ДПС у Черкаській області надали чітке уявлення.
Згідно з абзацом 1 пункту 44.1 Податкового кодексу України, благодійники-ФО повинні вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування. Важливо відзначити, що формування показників податкової звітності чи митних декларацій на основі непідтверджених документами даних, заборонено відповідно до абзацу 2 пункту 44.1 ПКУ.
Таким чином, для благодійників-ФО первинними документами вважаються ті, які містять відомості про господарські операції та підтверджують їх здійснення. Важливо дотримуватися цих вимог, щоб уникнути непорозумінь та забезпечити правильний облік благодійних внесків.
Коментарі
Дописати коментар