Зміни в строках зберігання бухгалтерських документів для ФОП: що варто знати
Згідно з попереднім повідомленням, з 10 лютого вступили в силу нові строкові вимоги до зберігання фінансової документації для фізичних осіб - підприємців. Як слідство, ДПС акцентує увагу на обов'язковості дотримання строків, передбачених Переліком, які регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб.
Важливо відзначити, що тепер строки зберігання документів, пов'язаних із обчисленням та сплатою податків та зборів, для ФОП встановлені на рівні 3 роки (див. п. 1.4 Переліку) згідно з ПКУ. Деякі конкретні документи, що стосуються фінансово-господарської діяльності, тепер зберігаються триваліше - 5 років. Також, нова норма передбачає знищення документів щодо звітних періодів, для яких минув строк проведення податкової перевірки.
Зверніть увагу, що при оскарженні рішень податкового органу чи судових рішень деякі документи можуть зберігатися триваліше, а інші - підлягають знищенню. Однак інформація, що підпадає під вимоги статей 39 і 39-2 ПКУ, повинна бути збережена не менше 7 років. Забезпечуйте вчасне впорядкування документації для уникнення можливих фінансових санкцій.
Коментарі
Дописати коментар