Спростіть процедуру виправлення помилок у виплаті страхових внесків!



З 25 вересня 2023 року ви, як страхувальник, маєте можливість самостійно виправляти помилки у виплаті коштів до Пенсійного фонду через вебпортал електронних послуг ПФУ. Це зручне і прозоре рішення дозволяє повертати зайво сплачені кошти або вносити доплати за листки непрацездатності працівникам.

Процес корегування відбувається за допомогою корегуючої заяви-розрахунку, яка має три Типи корегування:

1. «Корегування збільшення» - для здійснення доплати;
2. «Корегування зменшення» - при поверненні зайво отриманих коштів;
3. «Корегування несумових параметрів» - зміни кількості днів, страхового стажу тощо.

Необхідно прикріпити скан-копії «Листа-пояснення причин проведення корегування» до корегуючої заяви-розрахунку, а в разі «Корегування зменшення» додати «Платіжне доручення на повернення коштів». Це дозволяє забезпечити якісне та оперативне вирішення неполадок у виплаті, зберігаючи прозорість та дотримуючись всіх необхідних вимог ПФУ.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування