Страхові Виплати та Страховий Стаж: Нові Рекомендації для Роботодавців



У світлі останніх змін в законодавстві важливо розуміти обов'язки роботодавців та права застрахованих осіб. Згідно із Законом № 1105, роботодавець повинен забезпечити відповідні страхові виплати при страхових випадках, а застрахована особа має право на отримання страхових виплат у випадку страхового події.

У випадку тимчасової непрацездатності страхові виплати залежать від страхового стажу, який визначається ч. 1 ст. 17 Закону № 1105.

Важливо враховувати, що для обчислення страхового стажу враховуються календарні місяці, відпрацьовані працівником перед страховим випадком. Також звертаємо увагу, що у випадку сплати ЄСВ за ці місяці, роботодавець може додати скановані копії платіжних документів до заяви-розрахунку для отримання фінансування від Пенсійного фонду України. Важливо, щоб така сплата не була списана на погашення недоїмки, штрафів та пені, згідно зі ст. 25 Закону № 2464. Ці деталі визначені фахівцями Пенсійного фонду України у листі від 16.01.2024 р. № 2800-030401-8/2753.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування