Нові можливості е-кабінету: отримання документа про стан розрахунків з бюджетами
З 1 травня 2024 року платники податків матимуть змогу звернутися до е-кабінету для отримання Витягу щодо стану розрахунків з державними та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами. Цей документ буде забезпечено автоматизовано та підписано кваліфікованим електронним підписом керівника економічного аналізу територіального органу ДПС.
Підати запит на отримання витягу можна починаючи з 2013 року за кожен рік окремо, а також в розрізі податків, зборів, платежів і ЄСВ. Крім того, в е-кабінеті розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг, де можна визначити суму пені станом на наступний день після подання запиту.
Якщо платник позначить, що потрібен підпис на витягу, то на документ буде накладено кваліфікований електронний підпис посадовця ДПС. Для отримання витягу необхідно створити запит у приватній частині е-кабінету, вказати необхідний період та інші деталі, та надіслати його до органу ДПС.
Завдяки цим нововведенням отримати витяг про стан розрахунків з бюджетами стало ще зручніше та швидше для платників податків.
Коментарі
Дописати коментар