Як виправити помилку при оцифруванні трудової книжки працівника




Якщо під час оцифрування трудової книжки підприємство помилково прикріпило скан-копії трудової книжки іншої особи (наприклад, через однакові прізвища працівників), необхідно виправити цю помилку. 

Відповідно до пункту 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність, якщо електронний запис про трудову діяльність створено з помилками та вже відправлено до Пенсійного фонду, необхідно створити новий електронний запис.

Страхувальник повинен повторно сформувати та подати виправлені відомості про трудові відносини працівника, зокрема, прикріпити правильну скан-копію трудової книжки, яка належить саме цьому працівнику.

Це забезпечить точність даних та уникнення непорозумінь у майбутньому, пояснюють у Пенсійному фонді України (ПФУ).

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Податкові новації: головне про зміни до ПКУ, що діють із 1 грудня 2024 року

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування

Важливі податкові зміни: Верховна Рада внесла правки до Закону №4015