Подання пояснень та копій документів до заблокованих податкових накладних: що варто знати




При поданні Повідомлення щодо зупинення реєстрації податкових накладних або розрахунків коригування, до нього можна додавати документи у довільному форматі (J/F13126). Це дозволяє завантажувати підтверджуючі документи у форматах PDF, PNG або JPG. На це звернули увагу фахівці ГУ ДПС у Черкаській області. Таке ж роз'яснення доступне у категорії 101.18 розділу "Запитання - відповіді з Бази знань" на сайті ЗІР (zir.tax.gov.ua).

Контролери нагадують, що оригінал електронного документа повинен гарантувати його цілісність та справжність відповідно до законодавства. Він може бути представлений у візуальній формі, зокрема як паперова копія. 

Електронна копія документа засвідчується за встановленими законом правилами, а копія документа на папері повинна бути візуальним поданням електронного документа, завіреним відповідно до законодавчих вимог.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Податкові новації: головне про зміни до ПКУ, що діють із 1 грудня 2024 року

Нові форми податкових декларацій для єдинників: зміни з 2025 року

Важливі податкові зміни: Верховна Рада внесла правки до Закону №4015