Подання пояснень та копій документів до заблокованих податкових накладних: що варто знати




При поданні Повідомлення щодо зупинення реєстрації податкових накладних або розрахунків коригування, до нього можна додавати документи у довільному форматі (J/F13126). Це дозволяє завантажувати підтверджуючі документи у форматах PDF, PNG або JPG. На це звернули увагу фахівці ГУ ДПС у Черкаській області. Таке ж роз'яснення доступне у категорії 101.18 розділу "Запитання - відповіді з Бази знань" на сайті ЗІР (zir.tax.gov.ua).

Контролери нагадують, що оригінал електронного документа повинен гарантувати його цілісність та справжність відповідно до законодавства. Він може бути представлений у візуальній формі, зокрема як паперова копія. 

Електронна копія документа засвідчується за встановленими законом правилами, а копія документа на папері повинна бути візуальним поданням електронного документа, завіреним відповідно до законодавчих вимог.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування