Новий сервіс від ДПС: «Е-повідомлення» для платників податків
Державна податкова служба України запровадила новий сервіс – «Е-повідомлення», який допоможе платникам податків оперативно дізнаватися про помилково сплачені податкові платежі та єдиний внесок.
Як це працює?
Платники, які користуються Електронним кабінетом, тепер можуть отримувати електронні повідомлення про помилкові платежі (форма J/F14900). Повідомлення доступні в розділі:
«Вхідні/вихідні документи → Вхідні → Повідомлення».
Ключові переваги:
- Миттєве отримання інформації про помилкову сплату.
- Можливість одразу подати заяву на перерахування коштів до територіального органу ДПС в електронному форматі.
Що містить «Е-повідомлення»?
- Податковий номер платника.
- Назву та код територіального органу ДПС.
- Код території.
- Дані про помилкову сплату:
- дату платіжної інструкції,
- код платежу,
- назву платежу,
- суму,
- номер платіжної інструкції,
- IBAN-рахунок.
Також у повідомленні є рекомендація подати Заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум.
Додаткові можливості
Особи, які зареєстровані в ЄДР як керівники підприємств, установ, самозайняті особи чи фізичні особи-платники податків, можуть підключити сервіс «InfoTAX» для отримання додаткових повідомлень.
Коли приходять повідомлення?
Автоматична відправка «Е-повідомлень» здійснюється засобами ІКС ДПС о 9:00 у робочі дні, крім понеділків. Інформація надсилається за результатами транзакцій за попередній банківський день.
👉 Бухгалтери, зверніть увагу: новий сервіс спрощує процес контролю за сплатою податків і допомагає оперативно вирішувати питання з помилковими платежами!
Коментарі
Дописати коментар