Неприбуткові організації: зміни в порядку ведення Реєстру з 2025 року



З 1 січня 2025 року набрали чинності зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, затверджені постановою Кабміну № 1514 від 27.12.2024 р.

📢 Що змінилося?
Державна податкова служба у своєму листі від 27.01.2025 р. № 2187/7/99-00-21-02-01-07 детально пояснила всі новації, серед яких:

  • Оновлені умови включення підприємств, установ та організацій до Реєстру
  • Спрощений механізм виключення з Реєстру у разі невідповідності статусу неприбуткової організації
  • Уточнення форм документів та подання звітності
  • Нові критерії відповідності статусу неприбутковості

📌 Що варто зробити бухгалтеру?

  • Перевірити, чи відповідає організація оновленим вимогам
  • Ознайомитися з новою редакцією додатків до Порядку
  • За потреби — внести зміни до установчих документів
  • Контролювати відповідність діяльності організації статусу неприбутковості

💡 На замітку: Дотримання нових вимог допоможе уникнути ризику виключення з Реєстру та втрати статусу неприбуткової організації.

 

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Податкові новації: головне про зміни до ПКУ, що діють із 1 грудня 2024 року

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування

Важливі податкові зміни: Верховна Рада внесла правки до Закону №4015