Із 1 червня зміняться правила обміну електронними документами з податківцями


Мінфін наказом від 07.04.2023 р. № 177 затвердив зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. Цей акт набере чинності 1 червня 2023 року.

Надалі Порядок буде визначати основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб'єктами електронного документообігу.

Так, у Порядку з'явиться термін «повідомлення про набуття статусу суб'єкта електронного документообігу». Під ним розуміють інформаційне повідомлення, що формується програмним забезпеченням контролюючого органу у складі першої квитанції та засвідчує факт набуття платником податків статусу суб'єкта електронного документообігу після отримання контролюючим органом першого будь-якого електронного документа.

Зміни передбачають, зокрема, що юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу суб'єктів електронного документообігу з дати, зафіксованої у першій квитанції, та за наявності другої квитанції про прийняття першого електронного документа (якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком).

Набуття статусу СЕД буде здійснюватися шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Підтвердженням набуття статусу СЕД стане отримання автором повідомлення про набуття статусу СЕД у складі першої квитанції.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування