Анулювання реєстрації платника ПДВ: можливість уточненого розрахунку за попередні періоди


Важливий аспект для бухгалтерів: податкова декларація та її уточнення

Податкова декларація, також відома як розрахунок чи звіт, є ключовим документом, який платник податків (включаючи відокремлені підрозділи) зобов'язаний подавати до контролюючих органів в строки, визначені законом. Цей документ відіграє важливу роль у нарахуванні та/або сплаті грошових зобов'язань, включаючи податкові обов'язки. Також в ньому відображаються обсяги операцій, доходів та прибутків, щодо яких можуть застосовуватися певні податкові пільги згідно податкового та митного законодавства. Зокрема, це вказано у пункті 46.1 Податкового кодексу України.

Якщо протягом майбутніх податкових періодів (з урахуванням строків давності) платник виявляє помилки у раніше поданій податковій декларації, він повинен надіслати уточнений розрахунок для цієї декларації. Такий уточнений розрахунок подається у відповідності до форми, дійсної на момент подання уточнюючого розрахунку (згідно пункту 50.1 Податкового кодексу України).

Це означає, що обов'язок подання податкової декларації з ПДВ та уточненого розрахунку за нею лежить на платнику ПДВ.

Проте, якщо суб'єкт господарювання скасовує свою реєстрацію як платника ПДВ та виключається з Реєстру платників ПДВ, він вже не зобов'язаний подавати уточнений розрахунок за період, коли був платником ПДВ.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування