Фінансова документація та зберігання паперів трасту


У блозі для бухгалтера з'явилася нова публікація, яка розглядає важливі аспекти діяльності фізичних та юридичних осіб - резидентів України у сфері управління трастами. Згідно з законодавством, такі особи мають виконувати декілька обов'язків.

По-перше, вони зобов'язані повідомляти контролюючий орган про укладення та припинення договору з управління або адміністрування трасту. По-друге, тримати та надавати на запит інформацію про засновників, довірчих власників та інших учасників трасту. По-третє, забезпечувати подання відповідної фінансової звітності про траст згідно з вимогами законодавства.

Управителі та адміністратори трастів повинні тримати інформацію про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності трасту актуальною. Також їм потрібно оновлювати цю інформацію та надавати її контролюючому органу за його запитом.

Якщо особистий закон не передбачає складання фінансової звітності для трасту, зазначені вище особи повинні забезпечити її складання відповідно до міжнародних стандартів. Крім того, вони повинні надати копії документів контролюючому органу протягом 30 календарних днів з дати отримання відповідного запиту.

Важливо зазначити, що документи повинні бути засвідчені та перекладені українською мовою, якщо вони подаються на іноземній мові. Ці обов'язки є обов'язковими для управителів та адміністраторів трастів і застосовуються незалежно від вимог, які стосуються кінцевих бенефіціарних власників відповідних трастів.

Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування