Зміни у Порядку Підтвердження КБВ та Структури Власності



Дорогі бухгалтери та фахівці у сфері юридичного обліку,

Ми бажаємо нагадати вам про важливі зміни, які вступили в силу з 17 липня 2023 року щодо порядку надання пояснень та документів щодо Коду за великими об'єктами (КБВ) та структури власності. 

На сьогодні Міністерство юстиції розробило наказ від 14 вересня 2023 року під номером 3265/5, яким був схвалений Порядок проведення перевірки інформації, наданої юрособами в поясненнях та документах для підтвердження відомостей щодо КБВ та/або структури власності юрособи (далі - Порядок).

Давайте розглянемо основні положення цього Порядку:

1. Держреєстратор розпочинає перевірку інформації щодо КБВ та/або структури власності протягом 10 робочих днів з моменту отримання відповідних документів від юрособи.

2. Держреєстратор має право запитувати від фізичних та юридичних осіб надання інформації, яка є необхідною для визначення КБВ, а також вимагати надання копій документів, отримати доступ до приміщень юрособи для проведення огляду речей та документів за місцезнаходженням юрособи.

3. Перевірка інформації щодо КБВ та/або структури власності здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту її початку. Якщо є необхідність отримання додаткової інформації, термін проведення перевірки може бути продовжений до отримання відповідних запитів на інформацію.

4. Вимога держреєстратора до юридичних та фізичних осіб щодо надання додаткових пояснень та/або інформації (документів) надсилається одним із наступних способів:

- Через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
- На електронну адресу, вказану в ЄДР (Єдиному державному реєстрі).
- Рекомендованим листом з повідомленням про вручення за місцезнаходженням (місцем проживання), яке вказано в ЄДР.

Електронний документ, який потрібно надіслати за місцезнаходженням (місцем проживання), надсилається у формі засвідченої паперової копії електронного документа.

5. Юрособа зобов'язана сприяти держреєстратору у встановленні достовірної інформації щодо КБВ та/або структури власності під час проведення перевірки. Це включає надання запитуваної інформації та/або документів протягом 7 робочих днів з моменту отримання вимоги та забезпечення доступу до приміщень юрособи для проведення огляду речей та документів.

6. У випадку, якщо юрособа надає неповну або суперечливу інформацію за вимогою держреєстратора або потребує додаткових пояснень, останній має право вимагати відповідні додаткові вимоги від юрособи.

Цей наказ набуває чинності з 1 жовтня 2023 року, проте не раніше його офіційної публікації. На даний момент нормативний акт не є офіційно опублікованим.


Новини Клубу Головного Бухгалтера

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як правильно змінювати найменування юридичної особи та перереєструвати платників ПДВ

Оптимізація Податкових Зобов'язань: Новість для Платників Податків

# Верховна Рада підтримала законопроєкт №10017 про зміни до соціального страхування